وبلاگ تجاری
وبلاگ تجاری

وبلاگ تجاری

سایت خدماتی چیست و چه امکاناتی دارد؟

یک نیاز ضروری برای کسب و کارهایی که خدماتی خاص یا متنوع به مشتریان می‌دهند، طراحی سایت خدماتی است. سایت خدماتی می‌تواند در قالب یک وب سایت نظافت منزل، یک وب سایت خدمات درمانی یا حتی یک سایت مشاوره کسب و کار باشد. تنوع ساختار این وب سایت‌ها بسیار گسترده است؛ زیرا هر کسب و کار، خدمات ویژه‌ای دارد و طراحی سایت باید بر مبنای آن خدمات طراحی شود. در این مقاله سعی داریم به امکانات و ویژگی‌هایی اشاره کنیم که برای ساخت هر نوع سایت خدماتی ضروری هستند.


امکانات مهم یک سایت خدماتی

شرکت‌های مختلف، امکانات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. این امکانات می‌تواند با توجه به نوع خدمات شرکت متفاوت باشد. با این حال در ادامه به امکاناتی اشاره خواهیم کرد که برای طراحی انواع سایت مشاغل از جمله سایت خدماتی ضروری هستند.

1.منوی خدمات

شرکت‌های مختلف، خدماتی متنوع ارائه می‌کنند که باید در منو یا زیرمنویی جداگانه قرار گیرند. این دسته بندی می‌تواند انتخاب مشتریان را آسان سازد.

2.سفارش آنلاین خدمات

فلسفه‌ی اصلی طراحی سایت خدمات، امکان سفارش و دریافت آن به صورت آنلاین است. باید بخشی در سایت وجود داشته باشد که بتوان خدمت مورد نظر را از طریق پر کردن یک فرم سفارش داد.

3.توصیه‌ی مشتریان

یکی از مهمترین فاکتورهای طراحی سایت خدماتی، درج توصیه‌ی مشتریان است. قرار گرفتن این بخش در صفحه می‌تواند تاثیری جدی بر تصمیم کاربران جدید بگذارد. این کار می‌تواند اعتبار یک شرکت را به راحتی افزایش دهد.

4.دسته‌بندی خدمات با توجه به موقعیت جغرافیایی

برای افرادی که در موقعیت‌های مختلف جغرافیایی زندگی می‌کنند، دسترسی به خدمات موجود در محل، بسیار ضروری است. بنابراین باید بخشی در سایت موجود باشد که بتواند خدمات مختلف را با توجه به محل زندگی کاربران فراهم کند.

5.تهیه‌ی اپلیکیشن مجزا

یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند مشاهده و سفارش خدمات را آسان کند، اپلیکیشن سایت است. اپلیکیشن ابزاری است که می‌تواند به فرم دلخواه طراحی شود و خدمات شرکت به راحتی در اختیار کاربران قرار گیرد.  

6.فرم های تماس

فرم تماس، گزینه‌ای حیاتی برای برقراری ارتباط مشتری با شرکت است. اگر این فرم دم دست نباشد، کاربران به هنگام سفارش خدمات، سردرگم می‌شوند.

7.امکان چت آنلاین

چت آنلاین، بخشی از سایت است که در تمام صفحات باید وجود داشته باشد تا مشتری بتواند جواب سوالات خود را در اسرع وقت بدست آورد.

8.صفحه تماس با ما

یکی از ضروری‌ترین صفحات سایت خدماتی، صفحه‌ی تماس با ما است. اگر مشکلی در تحویل خدمات صورت گیرد، مشتریان با استفاده از اطلاعات این صفحه می‌توانند به طور مستقیم با مسئولان شرکت در تماس باشند.

9.صفحه‌ی درباره ما

در این صفحه باید در مورد اطلاعات شرکت از قبیل تعداد کارکنان، قدمت شرکت و نوع فعالیت شرکت صحبت شود. صفحه درباره ما یکی از صفحاتی است که بر افزایش اعتماد کاربران بسیار تاثیرگذار است.

مزایای طراحی سایت خبری چیست؟

وب سایت خبری:

خبر، اتفاقی مهم و دارای ارزش نشر و شنیدن برای مخاطبان خاص خود است. همچنین خبر برای مخاطبان خود یک نیاز ضروری به حساب می‌آید؛ چرا که غیر از اخبار زرد، اغلب خبرها کارکرد کاربردی و عملی برای مخاطبان خود دارند. امروزه با گسترش و توسعه بسیار زیاد فضای مجازی و وابستگی اجتناب ناپذیر و روزمره عموم مردم به آن، ایجاد وب سایت‌های خبری نیز امری ضروری می‌باشد.

هدف از ایجاد وب سایت خبری:

هدف از ایجاد یک وب سایت خبری، اولاً انتشار راحت و سریع اخبار، دسترسی راحت و سریع به اخبار و همچنین گستره بزرگ جهانی پخش و دریافت اخبار است. البته در کنار این اهداف اصلی، می‌توان به بحث درآمدزایی این وب سایت‌ها نیز اشاره کرد که اصولاً با تمرکز بر انواع تبلیغات در این سایت‌ها صورت می‌گیرد.

انواع سایت‌های خبری:

وب سایت‌های خبری با توجه به عامل به وجود آورنده آن، چندین نوع می‌باشند:

  • خبرگزاری‌های رسمی
  • پایگاه‌های خبری
  • روزنامه‌ها و مجلات

خبرگزاری‌های رسمی:

سایت‌هایی که توسط خبرگزاری‌های رسمی ایجاد می‌شوند که طبق اصول جهانی آن، باید مستقل و بی‌طرف بوده و وابسته به هیچ سازمان و ارگان دولتی و حکومتی نباشند. گرایش سیاسی خاصی نداشته باشند. همچنین گستره فعالیتی خبرهای آن، می‌تواند کلی یا تخصصی باشد؛ یعنی تمامی حوزه‌های خبری اعم از سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی و … را پوشش دهد و یا می‌تواند صرفاً یک حوزه تخصصی را پوشش خبری دهد؛ که البته خبرگزاری‌ها در ایران کاملاً عکس این شرایط را دارند.

پایگاه‌های خبری:

سایت‌هایی که با عنوان پایگاه‌های خبری فعالیت می‌کنند. پایگاه‌های خبری در ایران نسبت به خبرگزاری‌ها رسمیت کمتری داشته، اغلب، خصوصی و مستقل بوده و وابستگی کمتری نیز به جناح‌های سیاسی دارند. ضمناً نسبت به خبرگزاری‌های رسمی، معمولاً دارای سرعت بالای انتشار اخبار هستند و می‌توانند تمام یا بخشی از حوزه‌های خبری را پوشش دهند.

روزنامه‌ها و مجلات:

روزنامه‌ها و مجلات نیز می‌توانند علاوه بر ارائه نسخه‌های چاپی خود، در سایت خبری نیز اطلاع رسانی داشته و فایل مربوط به نسخه‌های چاپی خود را به صورت آرشیوی در این سایت بارگذاری نمایند.

اما سایت‌های خبری چه مزایایی نسبت به نسخه‌های چاپی مانند روزنامه‌ها و مجلات دارند؟

1- انتشار سریع‌تر اخبار به خصوص در مورد خبرهای جدید و فوری

2- دسترسی راحت و سریع مخاطبان به خبرها بدون محدودیت زمانی و مکانی

3- قابلیت گزینش اخبار بر اساس نیازها و علایق افراد، با توجه به دسته‌بندی‌های انجام گرفته در سایت

4- دسترسی راحت و سریع به آرشیو خبری

5- گستره بزرگ جهانی انتشار خبر و البته دریافت آن

6- قابلیت دریافت بازخورد و نظرات مخاطبان

7- استفاده از اخبار یک وب سایت خبری، برخلاف نسخه‌های چاپی، رایگان است.

8- امکان به روز رسانی لحظه‌ای و 24 ساعته خبرها

9- علاوه بر محتوای متنی و تصویری، می‌توان از ویدئوهای خبری نیز در سایت خبری استفاده کرد که بر جذابیت کار بسیار تأثیرگذار است.

نکات مهم در طراحی سایت‌های خبری:

با توجه به این‌که هدف از طراحی یک سایت خبری، اطلاع‌رسانی و انتشار و انتقال خبر است، در نحوه طراحی آن باید نکاتی را مد نظر قرار داد:

1- نحوه خبر نویسی باید جذاب باشد تا مخاطب را برای خواندن خبر ترغیب کند و در عین حال باید راست و درست باشد؛ یعنی قبل از انتشار، از صحت خبر مطمئن بود. در کل باید اصول خبر نویسی رعایت شود.

2- دسته بندی اخبار باید به درستی انجام شود تا مخاطب با توجه به نیاز و علاقه خود و در کم‌ترین زمان ممکن، خبر مورد نظر خود را پیدا کرده و به راحتی به قسمت‌های مختلف سایت دسترسی داشته باشد. خبرها را می‌توان در دسته بندی‌های سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی و … قرار داد.

3- چینش خبرها در صفحه اصلی سایت، بر اساس آخرین اخبار و در دسته‌بندی‌های مربوطه قرار می‌گیرد. همچنین می‌توان در کنار دسته‌بندی بر اساس آخرین اخبار، از دسته‌بندی بر اساس پربازدیدترین و پربحث‌ترین مطالب سایت نیز استفاده کرد.

4- باید در صفحه مربوط به هر خبر، تاریخ و ساعت آن خبر درج شده و از برچسب‌ها نیز به شکل اصولی استفاده شود. همچنین لینک آدرس خبرهای مرتبط و مشابه با خبر اصلی نیز در این صفحه قرار داده شود.

5- طراحی سایت به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام شده و علاوه‌بر زیبایی ظاهری، در ترکیب رنگ متن و زمینه خبر دقت کرد تا خواننده متن به راحتی و بدون مشکل قادر به خواندن طولانی مدت اخبار سایت باشد.

6- سرعت بالای بارگذاری نیز از نکات بسیار مهم در یک سایت خبری است، چرا که در صورت پایین بودن سرعت، قطعاً کاربران سایت را از دست خواهیم داد. یکی از موارد مهم در بهبود سرعت سایت، استفاده از وب هاست مناسب برای میزبانی سایتمان است.

7- برای این که یک سایت خبری دیده شود و بتوان نتیجه کار طراحی آن را که اطلاع رسانی و انتشار اخبار است دید، باید روی سئوی آن کار کرد تا در نتایج جستجوی موتورهای جستجویی مانند گوگل در صفحات اول ظاهر شود.

8- امروزه به دلیل فراگیری بسیار زیاد گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند و البته انواع سیستم عامل‌های دیگر با انواع صفحه نمایش‌ها، باید طراحی یک سایت خبری به گونه‌ای انجام شود که سایت در تمامی آن‌ها به خوبی و به صورت کامل، قابل مشاهده باشد.

9- در طراحی یک سایت خبری، باید نکات امنیتی در آن لحاظ شده و سطوح دسترسی مورد نظر برای کاربران، اعضا و خبرنگاران سایت، به درستی تعریف شود.

امکانات وب‌سایت‌های خبری:

از آنجا که وب سایت‌های خبری، کاری متفاوت و تخصصی است، مسلماً باید دارای امکانات ویژه‌ای نیز باشند؛ که به برخی از موارد مهم و معمول در طراحی سایت‌های خبری، اشاره‌ای می‌کنیم:

1- می‌توان در طراحی سایت خبری، قابلیت چند زبانه بودن را اعمال کرد که البته در مرحله اجرا، به تیم‌های تخصصی زبان‌های مورد نظر نیاز است.

2- یکی از قابلیت‌های تقریباً جدید، طراحی پنل نوتیفیکیشن (Notification) برای اطلاع رسانی خبرهای جدید و فوری به کاربرانی است که علاقه‌مند به دریافت آن‌ها هستند.

3- می‌توان خبرها را به ترتیب جدیدترین خبر و در انواع دسته‌بندی‌های اصلی سایت مانند سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی و … قرار داد. همچنین می‌توان از سایر دسته‌بندی‌ها مانند پربازدیدترین اخبار، پربحث‌ترین اخبار و آرشیو اخبار استفاده کرد.

4- در طراحی یک سایت خبری، می‌توان تمهیدی در نظر گرفت که کاربران در صورت تمایل، در سایت ثبت نام کرده و عضو شوند.

5- می‌توان خبرنامه‌ای برای سایت خبری طراحی کرد تا اعضا بتوانند در صورت تمایل، در خبرنامه سایت عضو شده و از طریق ایمیل یا پیامک، اطلاع رسانی شوند.

6- در یک سایت خبری، می‌توان نظرات اعضا یا کاربران را در مورد هر خبر دریافت کرده و پس از تأیید توسط مدیریت، در سایت منتشر کرد. همچنین امکان پاسخ کاربران به نظرات و پاسخ مدیریت به نظرات نیز وجود خواهد داشت.

7- در صفحه مربوط به هر خبر می‌توان امکان پرینت و همچنین امکان به اشتراک گذاری خبر را قرار داد تا کاربران در صورت نیاز، از خبر مربوطه، فایل pdf یا نسخه چاپی تهیه کرده و یا لینک آدرس خبر را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

8- امکان جستجو در یک سایت خبری از امکانات مهم به شمار می‌رود که از ضروریات هر سایتی است. می‌توان انواع جستجو از قبیل، جستجو در عناوین، متن اخبار و کلمات کلیدی را در سایت طراحی کرد.

9- می‌توان از محتواهای تولیدی کاربران و اعضای یک سایت خبری نیز به خوبی استفاده کرد؛ برای این کار باید امکان ارسال خبر توسط کاربران و اعضا را در طراحی سایت در نظر گرفت.

10- امکان اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری آخرین خبرهای سایت از تمامی انواع دسته‌بندی‌های موجود، در قالب فایل RSS، که قابلیت به روز رسانی لحظه‌ای داشته و برای کاربران بسیار کاربردی است.

11- می‌توان آدرس کوتاه QR Code را برای آدرس صفحه اصلی سایت خبری و یا صفحه مربوط به هر خبر طراحی کرده و در صفحه مربوطه قرار داد.

12- امکان نمایش تصادفی خبرها، خبرهای ویژه و خبرهای فوری از موارد مهمی هستند که در جذابیت یک سایت خبری تأثیر گذارند.

13- امروزه به دلیل محبوبیت و کاربرد بالای شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری نیز در این شبکه‌ها دارای صفحاتی می‌باشند؛ که یکی از قابلیت‌های مهم و کاربردی در سایت‌های خبری، امکان اتصال سایت به این شبکه‌های اجتماعی است. برای مثال می‌توان گزینه‌هایی برای اتصال به تلگرام، اینستاگرام، توییتر و فیسبوک یک سایت خبری ایجاد کرد.

14- همچنین در صورتی که سایت خبری ما دارای نرم‌افزارهای موبایلی اندروید (Android) و آی او اس (iOS) باشد، می‌توانیم امکان اتصال به این نرم‌افزارها را در سایتمان قرار دهیم.

مزایای داشتن یک سایت خبری:

سایت‌های خبری به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، دارای مزیت‌های مختلفی می‌باشد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1-امکان ایجاد وب سایتی با تعداد بازدید کننده بالا و نرخ خروج کم بازدید کنندگان

سایت‌های خبری به دلیل محتوای آن‌ها که حاوی اخبار و اطلاعات مورد نیاز اکثریت جامعه هستند، غالباً تعداد بازدیدکننده زیادی داشته و کمتر کسی پس از ورود به یک سایت خبری، تصمیم به ترک فوری از سایت خواهد گرفت.

2- امکان کسب درآمد از طریق رپورتاژ آگهی و بنرهای site wide

در سایت‌های خبری به طرق مختلفی می‌توان درآمدزایی کرد که در این مقاله به 2 مورد از آن‌ها می‌پردازیم:

بنرهای site wide: به قرار دادن تبلیغات بنری در صفحات مختلف سایت، تبلیغات بنری می‌گوییم. هرچند اکثر سایت‌های خبری تبلیغات بنری خود را به اشتباه در صفحه اول قرار می‌دهند اما صفحات داخلی سایت به دلیل داشتن تعداد ورودی‌های بیشتر، بازدیدکنندگان بیشتری نیز دارند؛ بنابراین صفحات داخلی برای قرار دادن تبلیغات بنری، مناسب‌تر هستند.

رپورتاژ آگهی: یکی از روش‌های دیگر درآمدزایی در سایت‌های خبری، خبر تبلیغاتی است که به منظور معرفی محصولات انواع کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان رپورتاژ آگهی گفته می‌شود.

سایت‌های خبری اعتبار بالایی داشته و به همین دلیل رپورتاژ از سایت‌های خبری، به عنوان یک معیار سئو برای سایت‌های دیگر محسوب می‌شود و این یک منبع درآمدی برای سایت‌های خبری می‌باشد. سعی کنید صرفاً به دلیل کسب درآند بالا به هر سایتی لینک ندهید بلکه تنها به سایت‌های خوب ومعتبر و به تعداد مناسب لینک دهید.

رپورتاژ از سایت خبری برای بهینه سازی سایت ها مفید است. شما به عنوان شخصی که سایت خبری دارد، باید حواستان باشد خیلی وسوسه پول نشوید و به سایت های خوب لینک بدهید. بر عکس سعی کنید از سایت های زیادی لینک بگیرید البته به شرطی که سایت های خوبی باشند. رپورتاژ از سایت خبری تقریبا هدف نهایی افراد از انجام سئو سایت خبری است.

3- امکان افزایش بازدیدکنندگان از طریق تبلیغات

سایت‌های خبری به دلیل اعتبار بسیار بالایی که نسبت به سایت‎های دیگر دارند، می‌توانند علاوه بر جذب بازدیدکنندگان واقعی علاقه‌مند به اخبار، از طریق تبلیغات نیز مخاطبان دیگری را جذب کنند.

4-امکان دستیابی راحت تر به رتبه جهانی و کسب اعتبار

اعتبار هر سایت به تعداد بازدیدکنندگان آن بستگی دارد و از آن‌جایی‌که سایت‌های خبری به دلیل ماهیتشان بازدیدکنندگان زیادی دارد، بنابراین اعتبار آن‌ها نسبت به سایر سایت‌ها بالاتر است. از طرف دیگر سایت‌های خبری به چندین زبان مختلف دنیا ایجاد و طراحی می‌شوند و این خود باعث افزایش اعتبار جهانی این سایت‌ها نیز خواهد شد.

5-نداشتن محدودیت زمانی و مکانی برای کاربران

افراد می‌توانند با در اختیار داشتن اینترنت و گوشی‌های هوشمند، بدون محدودیت مکانی و زمانی وارد سایت‌های خبری شده و از اخبار مطلع می‌شوند.

 

 

سخن پایانی:

سایت‌های خبری سایت‌هایی هستند که وظیفه اصلی آن‌ها اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار کل دنیا در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشد. این منبع خبری بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی در دسترس عموم مردم قرار دارد. سایت‌های خبری به دلیل مخاطبان زیادی که دارند از اعتبار بیشتری نسبت به سایر سایت‌ها برخوردارند. این سایت‌ها همچنین بر اساس عامل ایجاد کننده خبر به 3 گروه خبرگذاری‌های رسمی، پایگاه‌های خبری و روزنامه‌ها و مجلات تقسیم می‌شوند.

وب سایت شرکتی چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

وب سایت شرکتی چیست؟

پیشرفت علم زندگی ما را متحول و در زندگی ما تحولاتی ایجاد کرده است همچنین پیشرفت علم در کسب و کار نیز تحولاتی را به وجود اورده . یکی از این تحولات تبدیل کسب و کار فیزیکی به کسب و کار آنلاین بوده که به افراد این امکان را میدهد که شعبه دوم کسب و کار خود را در اینترنت بنا کنند.

در حال حاضر افراد قبل از اینکه به یک شرکت یا واحد صنفی مراجعه کنند آن را در گوگل سرچ میکنند تا از خدمات ارائه شده و نوع شرکت و… مطلع شوند.

در کل طراحی سایت شرکتی برای یک شرکت و یا یک واحد صنفی امری ضروریست.

ویژگی های سایت شرکتی

ظاهر سایت

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک وبسایت شرکتی باید داشته باشد این است که دارای یک ظاهر خوب و منحصر به فرد باشددر واقع شما میتوانید از رنگ های زیبا و ارامش بخش برای بهتر شدن سایت خود استفاده کنید سایت شما نیز میبایست ظاهری ساده داشته باشد زیرا شرط زیبایی در سادگیست.

 

امنیت سایت

سایت شرکتی شما باید امنیت بالایی داشته باشد زیرا برخی از افراد در سایت های خود از درگاه بانکی استفاده می کنند یا مطمئنا شما در سایت های شرکتی خود مطالبی محرمانه دارید به همین دلیل باید امنیت سایت شما بالا باشد.

 

ریسپانسیو بودن سایت

یکی دیگر از ویژگی های سایت که باید به آن توجه ویژه ای داشته ریسپانسیو بودن سایت یا همان سازگاری با موبایل است امروزه بیشتر کاربران فضای مجازی از موبایل و تبلت استفاده میکنند و اگر سایت شما با موبایل و تبلت سازگار نباشد مطمئنا مشتریان خود را از دست داده اید.

 

سئو

سئو یکی دیگر از ویژگی هاییست که یک سایت شرکتی باید داشته باشد بعضی از افراد قبل از مراجعه به شرکت مورد نظر آن را در گوگل سرچ میکنند و اگر سایت شما سئو مناسبی داشته باشد قطعا از رقبای خود پیشی گرفته اید و بالعکس.

 

بالا بودن سرعت لود

یکی از چیزهایی که معمولا افراد به آن توجه ندارند سرعت لود یک سایت است بهترین زمانی که یک سایت باید لود شود زمان کم تر از5 ثانیه است توصیه میکنیم این مورد را حتما جدی بگیرید زیرا برخی از کاربران علاقه زیادی به منتظر ماندن ندارند.

 

هماهنگ بودن صفحات

شما در طراحی سایت خود باید توجه داشته باشید که صفحات هماهنگ باشند و جوری نباشد که وقتی کاربر وارد صفحه جدید میشود احتمال بدهد که به اشتباهی وارد شده شما در این مورد باید توجه کنید که فونت و رنگ ها با هم مطابق و مثل هم باشد.

طراحی سایت با وردپرس چه مزیت هایی دارد؟

برای طراحی سایت با وردپرس بهتر است اول با آن آشنا شویم. وردپرس تقریباً یک سوم وب سایت های جهان از وبلاگ های شخصی کوچک گرفته تا سایت های پیچیده شرکت های بزرگ مانند سونی، تایم، نیویورک پست و NBC را پشتیبانی می کند. وردپرس فقط یکی از سازندگان سایت و سیستم های مدیریت محتوا است که می توانید به صورت رایگان بارگیری و ذخیره ی اطلاعات را در آن انجام دهید. وردپرس دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده امروزی تبدیل کرده است.

 

وردپرس در مقایسه با دیگر موارد

وردپرس در لیست سه بستر ساخت وبسایت پر استفاده در جهان است و بعد از آن جوملا و دروپال قرار دارند. همه بارگیری ها و امکانات در این بسترها رایگان هستند، همه ی آنها گزینه های اضافی با قابلیت های اختصاصی دارند و همه را می توان متناسب با نیازهای تک تک کاربران تنظیم کرد.

جوملا و دروپال به سطح خاصی از دانش فنی و آشنایی با HTML CSS و زبان برنامه نویسی PHP نیاز دارند، در نتیجه طراحی سایت با وردپرس راحت تر است. وردپرس به کاربران با تجربه اجازه می دهد تا در سطح های بالاتری هم در این بستر فعالیت داشته باشند، اما جوملا و دروپال این ویژگی شرایط کار را فقط برای مبتدیان فراهم کرده است، به طوری که کاربران می توانند بدون اطلاع از کد و برنامه نویسی یک وبسایت را به سرعت راه اندازی کنند.

۸ مزیت استفاده از وردپرس

در اینجا به مزایای طراحی سایت با وردپرس نگاهی می اندازیم:

  1. انعطاف پذیری و سازگاری برای نیازها مختلف

وردپرس در ابتدا برای پشتیبانی از وبلاگ نویسی و انتشارات آنلاین طراحی شد اما دامنه وسیعی از وبسایت ها را با اهداف مختلف را پشتیبانی می کند. از وردپرس برای راه اندازی وبسایت شرکت های بزرگ چند ملیتی، مدیریت کسب و کارهای کوچک و ایجاد وبلاگهای شخصی استفاده می شود. سایت های طراحی شده با وردپرس شامل فروشگاه های آنلاین، نمایش نمونه کارها یا میزبانی یک شبکه اجتماعی گروهی یا پادکست هستند. وردپرس بسته به نیاز یک شرکت، بستر اصلی و انواع افزونه های فرعی متفاوت که برای فعالیت شما ضروری است را دارد و به طور بی وقفه با نیازهای متغیر یک شرکت سازگار می شود.

 

  1. محبوب همه کاربران، حتی مبتدیان

طراحی سایت با وردپرس خیلی راحت است و حتی بدون داشتن تخصص فنی در عرض چند دقیقه می توانید یک سایت برای خود راه اندازی کنید. تمام چیزی که برای طراحی سایت با وردپرس نیاز دارید یک نام کاربری برای دامنه و یک حساب میزبانی در وردپرس است. وردپرس را می توان به صورت رایگان نصب کرد یا مستقیماً از WordPress.org بارگذاری کرد. در این سایت یک صفحه ی  مدیریت با کاربری آسان دارای تمام ویژگی های مورد نیاز برای شخصی سازی کردن عنوان، طرح سایت و ایجاد صفحات و پست ها وجود دارد. اما برای ارتقای وبسایت و اضافه کردن ویژگی های مورد نظر حتما باید از یک طراح سایت حرفه ای کمک بگیرید.

  1. تم های متنوع

وردپرس دارای امکانات مشخص و متمایز برای بخش های اصلی و فرعی سایت است. مجموعه ای از گزینه ها را برای تنظیم دقیق ظاهر و عملکرد سایت در اختیار کاربران قرار می دهد. بسیاری از تم و قالب ها به طور پیش فرض و بلافاصله از طریق فهرست قالب وردپرس در اختیار مدیریت سایت قرار می گیرند و هزاران مورد دیگر را می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین از طراحان سراسر جهان خریداری کنید. برای تغییر شکل و چیدمان سایت وردپرس می توانید تم ها را به صورت زنده پیش نمایش و نصب کنید.

 

  1. افزونه های کاربردی متنوع

طراحی سایت با وردپرس بسیار آسان و کارآمد است. وردپرس شامل تمام موارد مورد نیاز برای ساخت یک سایت خوب و معمولی است اما بسیاری از کاربران امکانات تخصصی تری در رابطه با نیازهای یک سایت می خواهند. فهرست افزونه های وردپرس شامل صدها افزونه (کدهای کوتاهی که برای انجام کارهای خاص طراحی شده اند) است که به کاربران اجازه می دهد ویژگی هایی مانند سبد خرید، گالری، گزینه ی تماس و موارد دیگر را به هر سایت وردپرسی اضافه کنند. همچنین کاربران می توانند صدها افزونه سفارشی را از توسعه دهندگان و طراحان سایت خریداری و نصب کنند. در صورت نیاز افزونه ها را می توانید هر زمان که مایل بودید فعال یا غیرفعال کنید.

 

  1. رتبه ی بالای سایت های وردپرس

از مهمترین مزایای طراحی سایت با وردپرس قابلیت جستجو کلیدی برای رتبه بندی بالا در گوگل و سایر موتورهای جستجو است. سایت های وردپرس این قابلیت را دارند که برای کلمات کلیدی خود رتبه بالایی داشته باشند و بیشتر به این دلیل است که دائماً در حال به روزرسانی هستند. وردپرس شامل انواع ابزارها و افزونه ها برای بهینه سازی محتوا برای سئو (بهینه سازی موتور جستجو) است.

 

  1. نسخه ی موبایل سایت های وردپرس

در طراحی سایت با وردپرس ظاهر سایت در نسخه ی موبایل اهمیت بسیاری دارد چرا که عامل مهمی در رتبه بندی گوگل است. وردپرس قالب و تم های مخصوصی برای نمایش در گوشی موبایل و فضای اندروید دارد و سازگار با موبایل است.

  1. سایت های وردپرس یک وبلاگ داخلی دارند

از آنجا که وردپرس یک نرم افزار سیستم مدیریت محتوا است دارای چندین ویژگی است که انتشار مطالب را آسان می کند. یکی از این ویژگی ها، داشتن وبلاگ کسب و کار داخلی است که در هر زمان و از هر دستگاهی می توان به آن دسترسی داشت. بنابراین کاربرانی که می خواهند وبلاگی را به وب سایت خود اضافه کنند مجبور نیستند این گزینه را جداگانه ایجاد کنند. وردپرس این امکان را حتی برای سایت های غیر مرتبط با وبلاگ نویسی نیز فراهم می کند تا از ویژگی وبلاگ برای خبرها یا اطلاعیه ها استفاده کنند.

  1. انجمن پشتیبانی وردپرس

بیش از ۳۰ درصد وب سایت های مبتنی بر CMS در سراسر جهان از WordPress استفاده می کنند. دلیل  این حجم محبوبیت و همه گیری این است که طراحی سایت با وردپرس بسیار راحت است. وردپرس رایگان و متن باز است و توسط انجمن های طرفدار وردپرس در سراسر جهان پشتیبانی می شود. این انجمن ها وظیفه ی ایجاد تغییر در افزونه ها، به روز نگه داشتن و امنیت وردپرس را دارند.

 

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

قصد داریم در مقاله طراحی سایت با وردپرس بصورت کلی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شویم سپس چگونگی طراحی سایت با wordpress را بررسی کنیم تا شما عزیزان بتوانید با این سیستم مدیریت محتوا بیشتر آشنا شوید. پس همراه ما باشید.


معرفی وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس جهت راه اندازی و طراحی سایت و وبلاگ های مختلف استفاده می شود. وردپرس سیستم نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید طراحی سایت های متعددی از جمله طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت املاک و مشاورین املاک ، طراحی سایت شخصی و … را انجام دهید. وردپرس در ابتدا یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز می باشد که استفاده از آن رایگان می باشد اما استفاده تجاری و حرفه ای از وردپرس مسلتزم دانش برنامه نویسی و تجربه بالا در زمینه طراحی سایت است. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است و توسط My SQL پشتیبانی می شود. در حال حاضر بیش از ۷۶ میلیون طراحی سایت با وردپرس صورت گرفته است که اعتبار این CMS را روز به روز افزایش می دهد.

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

مزایای خرید سایت با وردپرس

طراحی وب سایت با وردپرس مزایای بسیار زیادی دارد و امکانات بیشماری را برای طراحان وب سایت فراهم آورده است. از این رو به معرفی برخی از این مزایا می پردازیم :

 

۱- وردپرس یک پلتفرم متن باز (open source) است

وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که متن باز است به این معنا که طراحان وب سایت و توسعه دهندگان وب می توانند کدهای دستوری متعددی را با زبان PHP به آن اضافه کنند یا ویرایش یا حذف نمایند و حتی در اختیار سایر افراد قرار دهند. امکان متن باز بودن وردپرس یک مزیت بسیار بزرگ برای طراحی سایت با وردپرس می باشد ولی باید به این نکته توجه نمود که تغییر در کدهای وردپرس مستلزم دانش برنامه نویسی بوده چون این موضوع تا حد زیادی امنیت وب سایت و عملکرد آن را تحت تأثیر قرار میدهد چراکه کدهای معیوب عملکرد صحیح وب سایت را به مخاطره می اندازد.

 

۲- سهولت در خرید سایت و مدیریت آسان وب سایت

هر شخصی با حداقل دانش فنی در زمینه زبان های برنامه نویسی می تواند به راحتی وردپرس را دانلود ، نصب و فعال نماید و قالب دلخواه خود را پیاده سازی نماید. وردپرس به دلیل اینکه رابط کاربری بسیار ساده دارد فرایند ایجاد انواع محتوای متنی ، آپلود عکس و فیلم و … را بیش از پیش آسان نموده است. باید بدانیم وردپرس پیشخوان بسیار جذابی را دارد که تمامی امکانات و تنظیمات مختلف وب سایت را در اختیار مدیر سایت قرار داده است.

امتیازات طراحی وب سایت

۳- قابلیت توسعه پذیری وردپرس و بروز رسانی دائم العمر

باتوجه به اینکه وردپرس یک سیستم نرم افزاری متن باز می باشد و همچنین بروز رسانی های منظم و همیشگی را در اختیار برنامه نویسان طراحی سایت قرار می دهد ، قابلیت توسعه پذیری فراوانی را در اختیار آن ها قرار می دهد. قابلیت توسعه پذیری بدین معنا می باشد که طراحان وب سایت می توانند هر امکاناتی که در زمان حال نیاز است به وردپرس اضافه شود ، تغییراتی ایجاد گردد و … را به راحتی برای صاحبین وب سایت و کسب و کارها انجام دهند.

 

۴- انعطاف پذیری در طراحی سایت با WORDPRESS

طراحی سایت وردپرسی از انعطاف پذیری بسیار زیادی بهره می برد و قابلیت شخصی سازی های متعددی را براساس سلیقه مشتریان در اختیار ما می گذارد. با استفاده از پلاگین های متعدد می توان تغییرات ظاهری فراوانی را ایجاد کرد، امکانات بیشماری را افزود و یک طراحی سایت رسپانسیو حرفه ای را در اختیار مشتریان قرار داد. از طریق طراحی سایت وردپرسی می توان صفحات ، برگه ها ، نوشته های مختلفی را بینهایت اضافه نمود و هزاران محتوای جدید را در سایت قرار داد. جهت بروزرسانی سایت و افزونه‌ها نیازی به طراح سایت و برنامه نویس نبوده و آپدیت و بروزرسانی به سادگی انجام می‌گیرد.

برخی از مزایای طراحی وب سایت

۵- کاهش هزینه های طراحی سایت وردپرسی

علاوه بر اینکه طراحی و راه اندازی وب سایت با وردپرس کم هزینه است ، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که می‌خواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید. وردپرس این امکان را به شما می‌دهد که هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و کسب درآمد قابل توجه نمائید.

 

۶- ظاهر زیبا و حرفه ای در طراحی سایت

میلیون ها وب سایت با ظاهرهای مختلفی وجود دارند که می توانید هر ظاهری که دوست داشته باشید را برای وب سایت خود انتخاب و پیاده سازی کنید یا حتی ظاهری اختصاصی برای خود طراحی کنید. این مزیت بزرگ طراحی سایت با wordpress می باشد.

ادامه برخی از مزایای طراحی سایت

۷- ارتباط تعاملی با شبکه های اجتماعی

وردپرس از طریق پلاگین و افزونه های جانبی به شبکه های اجتماعی مختلف ازجمله توییتر ، فیسبوک ، تلگرام ، اینستاگرام ، پینترست و … متصل می شود و امکان تبادل محتوا یا اشتراک گذاری را برای شما فراهم می آورد. همچنین از طریق افزونه ارسال اتوماتیک محتوا به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster می توانید محتواهای سایت را بصورت اتوماتیک به شبکه های اجتماعی ارسال نمائید.

 

۸- سئو حرفه ای و بهینه سازی عالی

وردپرس دارای کدنویسی استاندارد می باشد تا سئو سایت شما را هر چه بیشتر بهبود ببخشد تا در نتایج گوگل بهترین جایگاه را داشته باشید. البته سئو فقط به سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما محدود نمی‌شود و موارد زیاد دیگری نیز در این بخش سهیم هستند.

وردپرس به خودی خود موارد محدودی از سئو را دربردارد و می‌توان با استفاده از پلاگین‌های متعددی از جمله افزونه yoast seo تا حد زیادی به رتبه وب سایت کمک کرد.

 

ادامه امتیازات طراحی وب سایت با وردپرس

۹- امنیت بالا

وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

اما به دلیل اینکه امنیت یک مسئله نسبی است

و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشکلات وردپرس را بررسی می‌کند

و در به روز رسانی‌ها رفع می‌کند.

علاوه بر تیم وردپرس، برنامه‌نویس‌های زیادی در جهان هستند که روی امنیت وردپرس کار می‌کنند.

علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است،

افزونه‌هایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را امن تر کنید.

اولین قدم برای افزایش امنیت وردپرس، تغییر آدرس ورود به پنل مدیریت آن می‌باشد.

جهت افزایش امنیت وردپرس پلاگین های زیادی وجود دارد

اما بهترین و کاربردی ترین افزونه امنیتی را می توان افزونه محافظ امنیتی پیشرفته وردپرس | iThemes Security Pro را معرفی نمود.

 

۱۰- رابط برنامه نویسی نرم افزاری

شبکه ها و رسانه های اجتماعی APIs هایی را ارائه میدهند

که به کاربران اجازه میدهند با وب سایتها ادغام شوند.

وردپرس دارای APIs های بسیار زیادی است

که به شما کمک کند تا منابع دیگر را وب سایت خودتان ادغام کنید.

به طور مثال برای داشتن خبرنامه بر روی وب سایتتان حتما باید api مربوط به آن را دریافت کرده

و از پلاگین مورد نظر استفاده کنید.

 

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

مشخصات قابل توجه طراحی وب سایت با WordPress

طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designقابلیت نصب محلی ( زبان های مختلف )
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designهسته قابل حمل
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designپشتیبانی از ساعت محلی
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designقابلیت gzip
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designقابلیت تعیین سطح دسترسی
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designدسترسی به مشخصات کاربران
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designپویا بودن و انعطاف‌پذیری بالا
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designدارای کتابخانه پلاگین‌های وردپرس
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designدارای کتابخانه قالب‌های وردپرس
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designوردپرس شبکه (جهت راه اندازی سیستم وبلاگ‌دهی با وردپرس)
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designفهرست‌های آبشاری و کرکره‌ای ، مگامنوها و …
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designشخصی‌سازی قالب‌ها، ابزارک‌ها از پنل مدیریت ، ویرایشگر پوسته و افزونه ها
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designارسال و مدیریت دیدگاه کاربران
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designراه‌اندازی تالار گفتگو
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designراه‌اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی وب سایت فروشگاه فایل ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت دانلود فیلم و سریال و …
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designامکان استفاده از قالب‌های بسیار زیبا، که پوسته‌های تجاری که پولی هستند، بسیار عالی اند
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designامکان استفاده از وبسایت‌های شبکه ای با وردپرس شبکه
طراحی سایت, طراحی سایت با وردپرس, رویا وردپرس, طراحی وب سایت, drwpress, website designو چندین مشخصه و ویژگی دیگر

 

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

ملزومات طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

در ابتدا باید بدانیم که اگر دانش کافی در زمینه برنامه نویسی طراحی سایت ندارید،

این کار را به متخصصین طراحی وب سایت وردپرس بسپارید.

  1. انتخاب هاست مناسب ( در نظر گرفتن فضای کافی و انتخاب سرور قدرتمند )
  2. انتخاب دامین مناسب و مرتبط با کسب و کار
  3. کد نویسی و بهینه سازی قالب وردپرس متناسب با نیاز مشتری
  4. طراحی ظاهر متناسب با سلیقه مشتری و رعایت استاندارد های جهانی
  5. استفاده از حداقل افزونه های مورد نیاز و ضروری جهت فراهم آوردن امکانات مورد نیاز بر روی وب سایت
  6. سئو اولیه یا بهینه سازی وب سایت توسط تیم طراحی سایت وردپرس بصورت تخصصی
  7. درج محتوای سئو شده اولیه جهت سهولت در ایندکس شدن سریع تر در موتورهای جستجو ازجمله گوگل
  8. پشتیبانی ۲۴ ساعته فنی وب سایت توسط تیم پشتیبانی طراحی وب سایت جهت رفع مشکلات احتمالی و بروزرسانی های منظم

 

نحوه انتخاب تیم متخصص طراحی سایت با وردپرس

تیم طراحی سایت میبایست دارای ویژگی ها و مشخصات ایده آلی برای مشتریان باشد ازجمله:

  1. سابقه حرفه ای در زمینه طراحی سایت
  2. دارای نمونه کارهای متعدد در زمینه طراحی سایت
  3. پاسخگویی متناسب و درخور به کاربران و مشتریان
  4. مسئولیت پذیری در قبال اعتماد مشتریان
  5. ارائه مشاوره مناسب به مشتریان و صاحبین کسب و کار در خصوص راه اندازی یا توسعه وب سایت ها
  6. در نظر گرفتن نیازها و سلیقه های مشتریان در طراحی ظاهری وب سایت
  7. به روز بودن در خصوص استانداردهای جهانی طراحی سایت با وردپرس
  8. پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین جهت آسوده خاطر بودن مشتریان
  9. ارائه خدمات با کیفیت در حوزه طراحی سایت با وردپرس و دیجیتال مارکتینگ
  10. داشتن حداقل دانش کافی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو از جمله گوگل
  11. داشتن سیستم حرفه ای ارتباط با مشتریان
  12. ارائه آموزش های مرتبط با مدیریت سایت و استفاده از امکانات تعبیه شده در وب سایت

 

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

هزینه طراحی سایت وردپرس

برخلاف باور بسیاری از افراد که وردپرس سیستم نرم افزاری رایگانی می باشد

لذا باید طراحی سایت با وردپرس رایگان یا ارزان صورت گیرد اما این باور غلط است !

طراحی سایت وردپرسی مستلزم دانش کافی برنامه نویسی و تجربه کافی در زمینه طراحی سایت می باشد

که این مهم تفاوت یک متخصص طراحی سایت را با یک شخص عادی متمایز میکند.

بسیاری از سایت های معروف خارجی یا حتی ایرانی از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند

که هزینه های بسیار زیادی جهت طراحی و راه اندازی این سایت ها صرف شده است.

 

مدت زمان طراحی سایت وردپرس

همواره مدت زمان طراحی سایت براساس معیارهای مختلف فرق میکند.

بستگی به نوع و امکانات وب سایت مورد نظر مشتریان ،

ظاهر مورد درخواست مشتریان و حجم کاری طراحان وب سایت دارد.

اما بصورت عادی مدت زمان طراحی سایت بصورت ایده ال از زمان ثبت سفارش طراحی سایت

تا تحویل وب سایت ، بین ۱۰ تا ۱۵ روز می باشد.

 

پشتیبانی فنی طراحی سایت با وردپرس

یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب یک تیم طراحی سایت حرفه ای ، داشتن تیم پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته آنلاین بدون محدودیت جهت رفع مشکلات احتمالی و آسوده خاطر کردن مشتریان می باشد.

 

مشاوره طراحی سایت با وردپرس

افراد بسیاری علاقمند به داشتن کسب و کار اینترنتی هستند که قصد سفارش طراحی سایت وردپرسی را دارند و همواره نیازمند مشاوره تخصصی می باشند تا بتوانند براساس نیاز خود و بودجه مالی که دارند خرید کرده و بهترین و باکیفیت ترین خدمات طراحی سایت را دریافت کنند.


 

طراحی سایت با وردپرس ,طراحی وب سایت با وردپرس ,طراحی سایت وردپرسی ,ساخت سایت با وردپرس ,طراحی سایت با وردپرس (WordPress), طراحی سایت با wordpress, رویا وردپرس, طراحی سایت, طراحی وب سایت, drwpress

رعایت سئو در طراحی وب سایت با وردپرس

طبق مطالب گفته شده ، سئو ( بهینه سازی موتورهای جستجو ) جزو لاینفک طراحی سایت می باشد

که میبایست توسط تیم طراحی سایت همواره مورد توجه قرار گیرد.

بهینه سازی کدهای استفاده شده در طراحی سایت وردپرسی ،

سئو سازی اولیه محتوای وب سایت جهت ایندکس شدن

در موتورهای جستجو ازجمله گوگل وظیفه اصلی طراحان وب سایت می باشد.

 

اهمیت انتخاب مناسب هاست در طراحی سایت

استفاده از هاست بهینه شده دارای امنیت و سرعت بالا و پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته هاست

در طراحی سایت وردپرسی بسیار حائز اهمیت می باشد

که انتخاب سرور میزبان مورد نظر هم از اهمیت بالایی برخوردار است.