وبلاگ تجاری
وبلاگ تجاری

وبلاگ تجاری

وب سایت شرکتی چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

وب سایت شرکتی چیست؟

پیشرفت علم زندگی ما را متحول و در زندگی ما تحولاتی ایجاد کرده است همچنین پیشرفت علم در کسب و کار نیز تحولاتی را به وجود اورده . یکی از این تحولات تبدیل کسب و کار فیزیکی به کسب و کار آنلاین بوده که به افراد این امکان را میدهد که شعبه دوم کسب و کار خود را در اینترنت بنا کنند.

در حال حاضر افراد قبل از اینکه به یک شرکت یا واحد صنفی مراجعه کنند آن را در گوگل سرچ میکنند تا از خدمات ارائه شده و نوع شرکت و… مطلع شوند.

در کل طراحی سایت شرکتی برای یک شرکت و یا یک واحد صنفی امری ضروریست.

ویژگی های سایت شرکتی

ظاهر سایت

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک وبسایت شرکتی باید داشته باشد این است که دارای یک ظاهر خوب و منحصر به فرد باشددر واقع شما میتوانید از رنگ های زیبا و ارامش بخش برای بهتر شدن سایت خود استفاده کنید سایت شما نیز میبایست ظاهری ساده داشته باشد زیرا شرط زیبایی در سادگیست.

 

امنیت سایت

سایت شرکتی شما باید امنیت بالایی داشته باشد زیرا برخی از افراد در سایت های خود از درگاه بانکی استفاده می کنند یا مطمئنا شما در سایت های شرکتی خود مطالبی محرمانه دارید به همین دلیل باید امنیت سایت شما بالا باشد.

 

ریسپانسیو بودن سایت

یکی دیگر از ویژگی های سایت که باید به آن توجه ویژه ای داشته ریسپانسیو بودن سایت یا همان سازگاری با موبایل است امروزه بیشتر کاربران فضای مجازی از موبایل و تبلت استفاده میکنند و اگر سایت شما با موبایل و تبلت سازگار نباشد مطمئنا مشتریان خود را از دست داده اید.

 

سئو

سئو یکی دیگر از ویژگی هاییست که یک سایت شرکتی باید داشته باشد بعضی از افراد قبل از مراجعه به شرکت مورد نظر آن را در گوگل سرچ میکنند و اگر سایت شما سئو مناسبی داشته باشد قطعا از رقبای خود پیشی گرفته اید و بالعکس.

 

بالا بودن سرعت لود

یکی از چیزهایی که معمولا افراد به آن توجه ندارند سرعت لود یک سایت است بهترین زمانی که یک سایت باید لود شود زمان کم تر از5 ثانیه است توصیه میکنیم این مورد را حتما جدی بگیرید زیرا برخی از کاربران علاقه زیادی به منتظر ماندن ندارند.

 

هماهنگ بودن صفحات

شما در طراحی سایت خود باید توجه داشته باشید که صفحات هماهنگ باشند و جوری نباشد که وقتی کاربر وارد صفحه جدید میشود احتمال بدهد که به اشتباهی وارد شده شما در این مورد باید توجه کنید که فونت و رنگ ها با هم مطابق و مثل هم باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد